Vem har råd med det liksom?

Det där med PT, personlig tränare, vad är grejen med det? Att ha en människa bredvid sig på gymet som skriker kom igen nu rå! Bara två till! Och så sträcker h*n fram vattenflaskan ta ett par klunkar så orkar du mer!

Och så ska man betala typ 600 kronor i timmen. Och givetvis kommer PT:n att rekommendera träning tre gånger i veckan, minst. Tre gånger i veckan, det är 1 800 kronor i månaden. Vet ni vad det blir på ett år? 93 600 kronor. För att ha en människa som flämtar en i örat och serverar vatten! Vem vill betala det? Och vem har råd med det?

Hade jag haft 93 600 över så skulle jag satsa på en Indienresa istället. Mycket trevligare.

Vad skulle ni satsa på?

Det här inlägget postades i Mish Mash. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vem har råd med det liksom?

  1. OppositeYoy skriver:

    Australien tror jag att det skulle bli för mig.
    Jättekul blogg du har, precis i min smak! Jag håller med dig i allt du skriver (och som jag har läst hitintills). 😉

    • Pyspunka skriver:

      Skoj att du gillar bloggen! Australien är ju en dröm för mig också… Om man avstår från PT två år så kan man ju faktiskt köra både Australien och Indien…

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag läser alla kommentarer och svarar i mån av tid.

