Gul bil!

Jag ser en gul bil och slår personen bredvid mig…

Normalt beteende?

Det här inlägget postades i Meningslöst. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Gul bil!

  1. Maria skriver:

    Helt rätt! Så gör vi här uppe i norr också. Jag tror att det var någon som fick en smäll av en taxichaufför i Stockholm och sen spred det sig här. Undrar hur det hela började?

  2. mammahela skriver:

    ohhh ja.. Den ”leken” har jag kört sen 2002 eller nått sånt… Totalt normalt 😉

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag läser alla kommentarer och svarar i mån av tid.

