Värsta bästa nyårslöftet!

 

nyarDet där med nyårslöften är svårt tycker jag! Det är svårt att komma på något som är genomförbart och inte alltför plågsamt, som att banta sju kilo på en månad, inte äta något som har en mamma eller hålla ordning i hemmet längre än fyra timmar efter storstädningen. Typiska löften som jag skulle kunna stå och lova efter en trevlig middag med lite för mycket alkohol för att mina sinnen ska vara dugliga att bestämma över löften.

Idag har jag faktiskt kommit på mitt nyårslöfte redan på förmiddagen och jag känner mig sjukt nöjd över det faktiskt! Jag tror att det är fullt genomförbart och jag tror att jag kommer att kunna hålla det också. Mitt löfte 2013 är att jag aldrig mer ska hålla på med nyårslöften!

Vad har ni för nyårslöfte?

 

Det här inlägget postades i Mish Mash. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Värsta bästa nyårslöftet!

  1. Hedvig skriver:

    Tack! Och gott nytt år till dig! (Mitt nyårslöfte är att sticka mer och städa mindre) 😉

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag läser alla kommentarer och svarar i mån av tid.

