Till mitt kontor

Idag har jag shoppat grejer för att piffa upp kontoret och göra det lite roligare och lättare att jobba. Granit är den bästa affären när det gäller snygga men enkla förvaringar tycker jag. Där hittade jag de här grejerna:

Svart trälåda 229 kronor. Jag hade turen att få den för halva priset eftersom den använts i skylten.

Svart skrivtavla 40*60 cm 149 kronor. Och så den vita pennan till för 49 kronor. Det blev ett svart skrivhäfte också. Med linjerade rader och lite gammeldags charm med gulnat papper. 25 kronor kostade det på halva priset.  Som hittat (fast jag vet, jävligt dyrt för ett enda block).

Nu hoppas jag att mina nya saker gör mig så glad och effektiv att jobben och pengarna bara strömmar in…

Det här inlägget postades i Mish Mash. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Till mitt kontor

  1. Ida skriver:

    Nya saker är alltid kul, och man blir mer inspirerad =)

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag läser alla kommentarer och svarar i mån av tid.

