Jag är ett pucko fattar ni väl?!

Igår dök den här bilden upp på skärmen:

Till avsändaren: Jag är ett pucko. Lämna mig ifred, annars flippar jag. Tack.

Det här inlägget postades i Mish Mash. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Jag är ett pucko fattar ni väl?!

  1. anders49 skriver:

    Varken Google eller Yahoo tar ansvar för de annonser de publicerar. Jag tycker det är dåligt. Jag försökte mejla en gång till yahoo men fick inget svar.

    • Pyspunka skriver:

      Verkligen trist! Och ÄR verkligen IKEA, Shell, Nelly och Coop sponsorer till annonsen? Om inte så kan man ju undra vad de säger om deras varumärken används i en sån ful marknadsföring? Ful på olika sätt, dels är ju designen vedervärdig och dels så antar jag att det inte är något annat än ett virus eller bedrägeri som ligger bakom annonsen. Att man klickar på ”testet” och så får man en trojan på köpet.

      Någon som har testat eller hört nåt om den här reklamen?

  2. anders49 skriver:

    Jag tror inte att IKEA, Shell eler Coop är inblandade. Jag vet inte om de kan förbjuda att de har deras presentkort som pris. Det vore bra om de kunde.

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag läser alla kommentarer och svarar i mån av tid.

