Får jag bli din kompis?

hundannons

Jag har alltid undrat över annonser där det står jag är inte intresserad av nya mailkompisar. Finns det verkligen människor som svarar på annonser i syfte att skaffa nya kompisar? Hej, jag undrar om hundvalpen finns kvar? By the way, vill du bli min kompis? Eller min brevkompis? 

Det här inlägget postades i Mish Mash, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Får jag bli din kompis?

  1. fiafit skriver:

    Det här är ju nästan scary. För ngr minuter sedan satt jag och tänkte… vad heter den där bloggen jag gillar nu igen… Något om cyklar…däck… och så skrev du en kommentar och då föll polletten ner: PYSPUNKA var det ju!

    Men du har du kollat inkorgen på Facebook ngn gång under ”övrigt”. Horror. Det var min syrra som berättade att den ”foldern” fanns. Där låg såååå många skumma mejl från skumma människor. Vissa mejl var från 2007 som jag alltså upptäckte härom veckan. Inte för att jag hade tänkt svara men ändå…

    • Pyspunka skriver:

      Ha! Vad festligt! Jag har tänkt på dig också men tiden bara ramlar iväg så jag har varit ouppdaterad i bloggvärlden.

      Jag får inga konstiga mail i ”övrigt” på Facebook alls :-O Däremot skickade jag ett meddelande till en tjej som jag inte känner men behövde fråga en grej, och det hamnade under ”övrigt”. Tror att de kanske hamnar där när man inte har några gemensamma vänner?

  2. Agneta skriver:

    Bloggkompis, kanske! Såg att du hittat in på min blogg – kul, du är välkommen och på så vis fanns jag din! Alltid trevligt! Agneta

  3. Fru Hansson skriver:

    Hej! Har aldrig hört talas om att folk har önskat sig mailvänner/brevvänner via såna annonser! Finns förresten brevvän-annonser kvar? Nu gick jag in i min övrigtkorg på facebook (visste inte om den) och titta, två okända killar hade skrivit till mig. De tyckte jag looked gorgeous och ville bli min vän! Ser man på, man kanske skulle kolla in den där korgen lite oftare!
    Vi kan bli bloggkompisar du och jag!

    • Pyspunka skriver:

      Ha ha! Jag får aldrig meddelanden på facebooks övrigt- meddelanden. Måste ändra min visningsbild så att jag ser mer gorgeous ut kanske 😉

      Vi kan bli bloggkompisar! Men jag är inte intresserad av att köpa något djur av dig, bara så du vet !

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag läser alla kommentarer och svarar i mån av tid.

