Gina, hur tänkte du här??

Jag är galen i Gina Dirawi och hennes parodier och karaktärer. När jag känner mig hängig brukar jag kolla på hennes videbloggar. Syster Khadidje och fjortisen är min favorit och så alla underbara inlägg om hennes mamma och kulturkrockar. Helt fantastiskt. Här är ett skoj, och här. Jag skrattar så att jag gråter och jag vill inget hellre än att bli kompis med Ginas familj. Jag tror aldrig att man kan ha tråkigt med dem.

Häromdagen kom den här bilden upp på Ginas blogg:

Foto: Daniel Stigefelt för Veckorevyn

Och vad hände där liksom? Min idol Gina, som är så cool, sjävständig, snygg  och smart. Hon ska skymmas bakom Danny, en fjunig fjortis som knappt är torr bakom öronen!? Hallå! Flytta på Danny och låt den riktiga stjärnan stå i fronten! Det är dessutom jävligt passé att låta killar stå i fronten. Det strider mot alla moderna könslagar. Hör ni det Veckorevyn, det strider mot alla moderna könslagar!

Det här inlägget postades i Genus. Bokmärk permalänken.

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag läser alla kommentarer och svarar i mån av tid.

