Vad fan är det här?

IMG_2897

Jag brukar använda menskopp och har har dålig koll på det där med bindor. Utan att gå in på detaljer så tänkte jag använda binda idag. Nu känner jag mig lite retarded, men jag fattar inte vad som är fram och bak! På ena sidan av bindan är det liksom som ett hjärta, ni ser där till höger i bild, och på den andra sidan är bindans hörn rundade.

Ska hjärtat sitta fram eller bak? Nu satte jag det fram men det känns inte riktigt bra….

Och så var det de här jävla vingarna! Först fastnade de i handen och sedan i trosorna. Fast inte sådär snyggt runt kanten utan som någon slags korv. Så nu sitter jag här med hjärtat i fram, korviga vingar och allt känns fel och äckligt. Jag ska fanemej anmäla reklamen som säger att bindan ger en vingar. Den här bindan ger inga vingar, den ger ÅNGEST!

Mer menskopp åt folket! Nej förresten, mindre mens åt folket!

Det här inlägget postades i Kroppsligt. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Vad fan är det här?

  1. Mensfia skriver:

    Tack för ett av många kloka och läsvärda inlägg i den här bloggen!
    Du som verkar har koll, kan inte du skriva ett blogginlägg om menskoppar. Vad ska man tänka på när man köper, material, storlek? Hur funkar det?

    Jag har försökt men hittade antagligen inte rätt. Det skulle ju vara superbra att få lite mer koll!

  2. Bra att veta till nästa gång: Hjärtat ska sitta bakåt. Man sätter fast bindan i trosan först, sedan viker man ut vingarna. Är det inte Redbull man får vingar av? Annars tänker jag också reklamera!

    • Pyspunka skriver:

      Jamen du! Jag tänkte hjärta fram, av någon anledning. Tack, då vet jag till nästa gång! Jag fick för mig att Always hade nån reklam för ett par år sedan att man fick vingar och flög omkring så glad och lätt och lycklig med deras binda. Men jag kan ha blandat ihop det med Red Bull kanske.

  3. Agneta skriver:

    Och när jag hört reklamen låter det som om man skulle vilja ha mens precis hela tiden……..
    Kram

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag läser alla kommentarer och svarar i mån av tid.

