Mys på olika nivå…

Jag har otroligt dålig fantasi när det gäller fredagsmys. Det brukar bli standard 1A med tacos, rödvin, glass och Gladiatorerna. Och när barnen har somnat ligger jag och mannen  utslagna i varsin soffa med varsin dator i knät och TV:n som bakgrundsbrus. Det blir sällan några djuplodande samtal, vild sex eller ens hångel. Fredag = Tröttdag.

För att få lite inspiration och slippa allt ljug på Facebook om uuuuuunderbara fredagsmyyys, som bara gör mig illamående, så Googlade jag Fredagsmys. Och så googlade jag bilder på fredagsmys. Den första bilden som kom upp får min småtråkiga fredagstradition att verka hur mysig som helst. Helt plötsligt är jag nöjd med mitt soffhäng och mina tacos.

Googla ordet Fredagsmys och kolla in den första bilden så ser du vad jag menar 😉

Det här inlägget postades i Mish Mash. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Mys på olika nivå…

  1. Alexandra skriver:

    haha självklart var jag tvungen att göra de. Ser lockande ut 😉

  2. Jessica MVH skriver:

    NU ÄR JAG OCKSÅ NÖJD MED MITT FREDAGSMYS! KRAM!

  3. Fru Hansson skriver:

    Hahaha! Inte mysigt alls!

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag läser alla kommentarer och svarar i mån av tid.

