Kompensation

champagne

Trashigt nog innebär mina fredagar och lördagar oftast alkohol. Igår var jag nykter och  kände mig nästan halv när jag satt med ett glas O´boy. Frireligiösa Pyspunkan liksom. Eller Pyspunkan, nio år, kollar Melodifestivalen.

För att inte dras ner alltför långt i nykterhetsträsket kör jag bubbel idag. Man kan säga att jag firar att Army Of Lovers inte gick vidare. Eller att Ralf Gyllenhammar gjorde det. Eller nå´t. Vafan! Jag ska väl inte sitta här och ursäkta mig för att jag dricker bubbel på en söndag- SKÅL!

Det här inlägget postades i Meningslöst. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Kompensation

  1. Ting skriver:

    Jag är lika trashig jag!
    Skål på dig!

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag läser alla kommentarer och svarar i mån av tid.

