Jag anmäler mig som kissare!

Bedragaren Sandra Andersson har kontaktat funktionshindrade tjejer via Facebook och erbjudit dem pengar för att de ska vara konsumenttestare av blöjor. I åtagandet ingick att de skulle kissa i blöjorna framför en webbkamera.

Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med Sandra Andersson! Inte för att läxa upp henne för att hon har kränkt och lurat en massa tjejer utan för att erbjuda mina tjänster. Det vore kanon att få lite extraklirr i semesterkassan, och kissa är någonting som jag gör dagligen.

Så Sandra, om du läser det här så är jag intresserad! Jag kan kissa i blöja för fem tusen kronor exkl. moms. När jag tänker efter så tror jag att hela min familj är intresserade faktiskt! Så här har du fyra frivilliga! Vi kan göra ett paketpris på 18 000 exkl moms. Vi har redan blöjor till en i familjen, så du behöver bara skicka tre varuprover.

Känns det bra Sandra? 18 000 för fyra blöjkissare?

Det här inlägget postades i Facebook, Kroppsligt. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Jag anmäler mig som kissare!

  1. Ping: Man tricked handicapped girls to use diapers part 2 - My ABDL Life

  2. Linda Calderon skriver:

    Hej mitt namn är Linda Calderon och det var jag som kom på den där Sandra Andersson.
    Jag tycker ditt inlägg är skit(Piss) roligt!! Jag undrar om jag kan länka och skriva om ditt inlägg på mittfunktionshinder.se

    Ha en bra dag!

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag läser alla kommentarer och svarar i mån av tid.

