Narcissismen får näring

Skärmavbild 2013-02-27 kl. 09.18.23

 

Men hörni, vad många besökare jag hade igår! Från olika länder och olika ställen. Det är ju fantastiskt. Mitt ego växer så att det nästan är sjukligt. Det här ska jag berätta för min man, så att han förstår vikten av att jag bloggar varje dag. Jag har ju en bred läskrets nu, som måste få uppdateringar. Jag har ju blivit en Viktig bloggerska. Som de unga, vackra tjejerna. Fast mer åt gummistövel-hållet.

Det här inlägget postades i Mish Mash. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Narcissismen får näring

  1. Lennart Lindblad skriver:

    hahaha!
    Kvinna man? Tror att du är man som försöker göra dig till man…. Gummistövlar använder jag aldrig men annat av gummi!
    Men lycka till.

  2. SannaMac skriver:

    Haha! Grattis 🙂 Idag har jag slagit rekord i views, 570 eller nåt hittills, men jag har tappat en följare på bloglovin – gissa vilket jag fokuserar på?? Ditt inlägg gav mig pepp igen!

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag läser alla kommentarer och svarar i mån av tid.

