Fjärrstyrda ungar

 

Idag önskade jag att det gick att stänga av barnen med fjärrkontroll. Det hade varit så najs att trycka på paus när Minst jagade mig och skrek BADA, BADA medan jag pratade med en kund i telefonen. Det hade ju varit bättre för honom också, att frysas i en paus-pose i lugn och ro istället för att springa efter mig och hänga på dörrhandtaget till kontoret och vråla genom nyckelhålet. Bada, bada, dumma mamma.

Paus på dig liksom. Varför tänkte inte skaparen på det?

 

Det här inlägget postades i Barn och föräldrarskap. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Fjärrstyrda ungar

  1. Hemlarm skriver:

    Haha ja tänk om det hade gott ibland! 🙂

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag läser alla kommentarer och svarar i mån av tid.

