Jag är kvinna, gör vad du vill med mig!

Har vi någonsin sett bilder på ett gäng kvinnor som gangbangar en man? Eller som visar en kvinna som stryper en halvnaken man i hans slips? Näe. Jag tror inte det va?
d&gSkärmavbild 2013-03-21 kl. 21.04.36

Skärmavbild 2013-03-21 kl. 21.04.58

70img_039824

Det här inlägget postades i Genus. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Jag är kvinna, gör vad du vill med mig!

  1. SannaM skriver:

    Fy fan vilka otäcka bilder. Och så finns det på riktigt människor som tycker att vi redan har det jämställt i Sverige och att män och kvinnor har EXAKT samma rättigheter och möjligheter. Jojo.

Tack för att du vill lämna en kommentar! Jag läser alla kommentarer och svarar i mån av tid.

